poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wind Gusts

Krótki prolog 


Tłumie w sobie emocje wraz z alkoholem. Zazdrość maltretuje mnie od środka, nie mogę już znieść, tego widoku jak jego ręce podążają szlaczkiem po jej udach, a nie po moich, jak jego usta błądzą po jej szyi, a nie po mojej, jest tak bardzo skupiony na niej, a nie na mnie. Biorę kolejny łyk. I kolejny i w końcu wychodzę z tego pieprzonego pokoju, który jest moim pieprzonym pokojem w moim pieprzonym domu.





                                                             *  *  *

Hej! Jestem nowa w tym wszystkim i całkowicie skrępowana ;) Nie wiem jak to będzie wyglądało, to jest moje pierwsze fanfiction. Mam nadzieje, że krótki prolog wam się spodoba i zachęcicie mnie do dalszych rozdziałów (jak wgl ktos przeczyta ten prolog ;))) ). Miłego wieczoru, dnia lub popołudnia Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz